Tehingute määr
Jälgides kui palju müüki oled näiteks nädala jooksul teinud. Nii jälgid müügikontaktide õnnestumisprotsenti ja ka tulevasi laekumisi.
Hinnang tulevaste arvete kohta
Saadetud arve toodab tulu pea kidnlasti nädala kahe pärast. Aga mis edasi? Rahavoogude jätkusuutlikkust on hea kindlustada tulevaste tehingute arvu ja tõenäosuse arvutamise abil:
- Kui palju on viimasel ajal tehtud müügipakkumisi?
- Kui suur on teie ettevõttes pakkumiste heakskiidu protsent?
- Kui palju on neid tellimusi, mis on hetkel täitmisel?
- Millal saab täitmisel olevate tellimuste eest arve saata?
Müügikate sooritatud müükidelt
Määra endale müügikatte määr nädala kohta. Nii saad igapäevaselt jälgida kas eesmärgi saavutamiseks on vaja veel lisamüüki. Teinekord piisab ka ühest tehingust, et kogu nädala katte määr kätte saada.
Kontaktisündmuste määr
Jälgides klientidega ühenduses olemise määra kindlustad, et oled potensiaalsete klientidega aktiivselt ühenduses. Hoolitsed samal ajal ka selle eest, et ei unusta juba praegusi, ostvaid, kliente.
- Positsiivse tagasiside hulk
- Kui teed piisavalt kvaliteetset tööd, müüvad kliendid ise sind teistele edasi. Kuidas seda teada? Positiivsest tagasisidest .
- Ürita loetleda need korrad, kui klient on olnud sinu töö kvaliteediga rahul.
- Sellel leheküljel anname viis näidet mõõdikutest, mida jälgida. Võid kasutada neid lähtepunktina kui valid endale mõõdikuid, mida jälgida.
Näpunäide: Kasuta ainult selliseid mõõtmeid, mille abil saad õppida asju paremini tegema. Mõõtmed ei tohiks anda ainult infot selle kohta kuidas läks, vaid ka selle kohta mida edasi teha.