Ilmselgelt on kõige olulisem usaldus
Kuidas tead, et kliendid usaldavad sind? Kindlasti selle järgi, et nad ostavad sinult. Ostmine ilma usalduseta olekski võimatu.
Mida kallim ja kliendile tähtsam sinu toode või teenus on, seda enam usaldust selle ostmine vajab. Usaldustaseme saavutades sünnib ost. Iga kord.
Toodete ja teenuste atraktiivsus, turundus ja positiivne osalemine lisavad usaldust. Ja vastupidi - toodete/teenuste ebaselgus, turunduse olematus, unustatud lubadused ja halb müügitöö vähendavad usaldust.
Selline on ettevõtlus kokkuvõtlikumalt. tuleks pürgida suunas, kus saavutatakse võimalikult mitme kliendi usaldus nii tihti kui võimalik.
Kuidas teenid usalduse?
Hea uudis on see, et inimesed on enamasti heausklikud ning usalduse tase on alguses harva miinuses. Kuidas on see seotud kliendihaldusega? Paljuski. Tootestamise ja turundusega sead palju ootusi, mida pead olema valmis täitma. Kui klient sinuga ühendust võtab, pannakse need ootused proovile.
Kliendihalduse abil kindlustad, et suhtud igasse klienti personaalselt. Märkad tema vajadusi, mõistad tema olukorda ja püüad leida viise kuidas talle abiks olla. Märkides üles iga kohtumise või kõne kindlustad, et klient võib sind usaldada ning sa ei peta seda näiteks sellega, et unustad talle saata lubatud eripakkumise.
Märgi üles iga kliendiga ühenduses olemine enda kliendihaldusprogrammi. Mitte sellepärast, et käesolev juhend nii ütleb, vaid sellepärast, et sinu ettevõtte usaldatavus sõtlub sellest.