Kliendisuhted

Mistä tiedät paljonko asiakkaasi luottaa sinuun? Varmimmin siitä, että hän ostaa sinulta. Ostaminen ilman riittävää luottamusta olisikin mahdotonta. Mitä arvokkaampi ja asiakkaallesi tärkeämpi tuotteesi tai ratkaisusi on, sitä enemmän luottamusta sen ostaminen vaatii. Kun tarvittava luottamuksen taso saavutetaan, syntyy ostopäätös. Joka kerta.

Ilmselgelt on kõige olulisem usaldus

Kuidas tead, et kliendid usaldavad sind? Kindlasti selle järgi, et nad ostavad sinult. Ostmine ilma usalduseta olekski võimatu.

Mida kallim ja kliendile tähtsam sinu toode või teenus on, seda enam usaldust selle ostmine vajab. Usaldustaseme saavutades sünnib ost. Iga kord.

Toodete ja teenuste atraktiivsus, turundus ja positiivne osalemine lisavad usaldust. Ja vastupidi - toodete/teenuste ebaselgus, turunduse olematus, unustatud lubadused ja halb müügitöö vähendavad usaldust.

Selline on ettevõtlus kokkuvõtlikumalt. tuleks pürgida suunas, kus saavutatakse võimalikult mitme kliendi usaldus nii tihti kui võimalik.

Kuidas teenid usalduse?

Hea uudis on see, et inimesed on enamasti heausklikud ning usalduse tase on alguses harva miinuses. Kuidas on see seotud kliendihaldusega? Paljuski. Tootestamise ja turundusega sead palju ootusi, mida pead olema valmis täitma. Kui klient sinuga ühendust võtab, pannakse need ootused proovile.

Kliendihalduse abil kindlustad, et suhtud igasse klienti personaalselt. Märkad tema vajadusi, mõistad tema olukorda ja püüad leida viise kuidas talle abiks olla. Märkides üles iga kohtumise või kõne kindlustad, et klient võib sind usaldada ning sa ei peta seda näiteks sellega, et unustad talle saata lubatud eripakkumise.

Märgi üles iga kliendiga ühenduses olemine enda kliendihaldusprogrammi. Mitte sellepärast, et käesolev juhend nii ütleb, vaid sellepärast, et sinu ettevõtte usaldatavus sõtlub sellest.

Kliendihalduse rutiin

Kliendihaldus on just kui sõprussuhte hoidmine. Olles piisavalt tihti tähendusrikkas kontaktis oma klientidega, püsid neil kergesti meeles, sul on neile kergem uuesti läheneda ja sinu sõnal on aina rohkem kaalu.

Luues kliendihaldusest rutiin, tuleb see ka aina lihtsamini ja loomulikumalt välja. Järgmised kolm põhjust peaksid sind selleks hästi motiveerima:

  1. Kliendi väärtus ja tähtus sinu ettevõttele

Ole tihedamini kontaktis oma klientidega, kes toovad sulle suurema osa käibest juba praegu või siis potensiaalselt tulevikus või kelle soovituste kaudu sulle uusi kliente juurde tuleb.

  1. Kliendi olukord ja iseloom

Ole tihedamini ka kontaktis uute klientidega, kes pole pole sinu tootes veel päris veendunud või kaaluvad teiste valikute vahel.

  1. Mälu kestvus

Ole ühenduses ka nendega, kes muidu sind ei mäletaks, ei võta ise ühendust, kasuta sinu teenust või ei kasuta su teenuse kõiki võimalusi oma tegevuse tõhustamiseks.

Kindlustamaks, et oled õigete klientidega piisavas kontaktis, märgi alati pärast igat kontakteerumist omale kalendrisse aeg, mil selle kliendiga järgmine kord kontakteerud.

Kontaktandmed

Keilaniementie 1
02150 ESPOO
SOOME
info@isolta.ee

Isolta on osa Accountor Groupi FMS-tarkvara ärist.

Klienditeenindus

+372 660 0380
info@isolta.ee
E-N: 9-15, R: 9-14

Abimaterjalid