Kas uue digitaalse teenuse kasutuselevõtt tundub raske?

tuska

Võib julgelt väita, et suur osa meist kasutab digitaalseid teenuseid, rakendusi või tööriistu igapäevaselt. Need aitavad meil aega säästa, probleeme lahendada ja kujundavad meie igapäeva rutiine. Seetõttu on see veelgi arusaadavam, et mõnikord võib tunduda uute digitaalsete lahenduste kasutuselevõtt raske.

Mõtled, et uus digitaalne tööriist on sinu ettevõtte jaoks liiga kallis ja seega pole see sinu jaoks mõeldud? Enamasti on olukord vastupidine. Enamik ärispetsiifilisi digitaalseid tööriistu on loodud just selleks, et säästa raha, aega ja teenida veelgi rohkem raha ja saada rohkem kliente.

Hoolimata sellest kui aeganõudvad on teatud protsessid, on neid raske muuta kui on olemas juba mõnevõrra töötav lahendus. Selle nimi on nn pime rahulolu (oleme juba harjunud seda tööriista kasutama, hoolimata kui keeruline või puudulik see on). Inimesed on teadupärast harjumuse ohvrid. Meie soovituseks on murda see harjumuste ahel ja proovida midagi uut. Kes teab, võib-olla avastad kui palju aega ja raha see sulle kokkuvõttes säästab.

Kui vähegi võimalik ja kui teenuse pakkuja poolt võimaldatud, siis kasuta teenust esialgu tasuta. Näiteks Isoltat võid kasutada tasuta nii kaua kui soovid, seega on sul piiramatult aega teenusega tutvuda ning küsimuste tekkimisel aitab meie tasuta klienditeenindus sind alati. Kui vähegi võimalik, kasuta alati teenuseid, mis seda võimaldavad.

Vajadus uue digitaalse teenuse järele kerkib esile alles siis, kui on saadud kogemus endise ja praeguse erinevusest. Teekond selle kasutuselevõtuni võib aga juba kohe alguses peatuda, kui see tundub liiga raske.

Küsi endalt neid küsimusi enne uue digitaalse teenuse kasutuselevõttu:

  • Millest tekkis vajadus teenuse järele?
  • Mis probleemi soovid teenuse kasutusega lahendada?
  • Mis juhtub kui saad probleemi lahendatud?
  • Mida kaotad kui sa probleemi ei lahenda?

Isolta keskendub sellele, et pakkuda ettevõtjatele lihtsaimat arvete saatmise võimalust. Sellega peame silmas arve koostamist ja selle kliendile saatmist. Sul on võimalus jälgida, kas arved on makstud ja saata müügiraportid enda raamatupidajale. Kui sa ei ole 100% veendunud, et Isolta on sulle parim lahendus siis võta julgelt meie klienditeenindusega ühendust! Aitame sind hea meelega!

Võta kasutusele tasuta arvete esitamise programm

Isolta arvete saatmise teenus

Halda enda müüki ja kliente tasuta, Isolta Arved arvete koostamise tarkvara abil. Maksa alles siis, kui arvete määr kasvab.

Alusta arvete saatmist kohe või Loe lisaks